2 mars 2009 måndag

Sista april kommer bli en jobbig dag faktist, men jag ska klara den dagen med men kommer vara mycket tankar i huvudet. Hela sommaren kommer nog vara tuff men jag ska klara den med! Jag vet inte varför jag ens oroar mig :s men aja. Det är vell det att jag hade en undebar sommar med dig och att du hjälpte mig så mycket ju :/ jag brukar ställa mig tanken : undra om du tänker på mig en? Eller om du saknar något vi gjorde? Eller om du saknar min familj och allt? Rätt jobbigt ibland. Men ex är ex och man ska inte ha kontakt med dom så därör tar jag ingen kontakt med dig. Men ska inte skriva mera om det blir bara depp och så då :(..
en bild som säger SÅÅ mycket det är sen sista april 08



Kommentarer
JossanHolmgren

Det är väl klart att man ska/kan ha kontakt med sitt ex. Du har ju kontakt med viktor och han är ju ditt ex. Det är bara bra om man kan det, enligt mig iaf :)

2009-03-02 @ 22:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0