16 mars 2009 måndag

Jag har sovi oroligt i natt vakna och somna om flera gånger :( grymt jobbigt tycker jag. Men jag ska iallafall försöka gå i skolan idag jag säger ju självklart till att ingenting är på topp men att jag försöker det skadar aldrig eller hur?. Annars idag ska jag inte göra någon ting bara vara hemma. Just nu kom jag på att vi åt pizza igår och att jag inte åt upp hela så ska ta den efter jag skrivit klart i min blogg. Mammas kompis håller på och måla på min väg :) Det kommer bli grymt fint kommer kort på det så fort det blir klart jag lovar.

Varför? VARFÖR?


 
vart är den glad, lyckliga caroline? Jag tror hon är död och att det kom en ny deppig caroline som alla bara tycker är jobbig..



Kommentarer
karoline

kommer ihåg den bilden..

2009-03-16 @ 18:31:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0