15 mars 2009 söndag

Igår var jag med min vän Erland jag förstår inte fast vi inte umgås så är han den bästa för mig :) han lyssnar han förstår mig han gör mig glad. Han är undebar :) en son vän borde alla ha verkligen, verkligen den bästa! Iallafall
han kom hit vi åt godis kolla på melodifestevalen sen satt vi bara och prata med mamma :). Sen så åkte vi ut en sväng pkte till Philip och Fredrik och nåra :) sen så sa dom att det var folk hos viktor så vi drog dit men dom satt och kolla på film så vi stanna en stund där. Sen så skulle vi åka hem men då ringde Daniel mig och sa att det var fest så då drog vi dit Danne, Rikard, kusinen, Marcus och Pg kom ochså dit :) . Men det vart alldeles för mycket för mig det gjorde sådära skit ont i mitt hjärta :( usch så då åkte vi hem Erland släppte av mig :) Tack för en undebar kväll min vän Erland & alla andra med som jag tärffa!
-

Idag äre beck med blir att kolla på det.

HUr jag mår inge bra, har ont i hjärtat mår små illa i mellan åt och jag hatar det! Jag vill vara som alla andra och inte som mig själv. Jag hatar den jag är verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0