14 mars 2009 lördag

Jag förstår inte varför jag lever? Jag går hemma och mår piss dåligt över ingenting? Och tänker vaarför lever jag, varför finns jag? Jag går endå bara hemma och gör absolut ingenting. Folk klagar på mig, jag har inga äkta vänner typ. Jag har 2 precis äkta vänner annars har jag vell inte speciellt bra vänner? Kommer och går som dom vill hos mig. Men när jag mår dåligt då drar dom då har dom inte tid att stötta mig eller hjälpa mig? Undra om dom skulle sakna mig om jag dog? Om dom ens skulle bry sig? Jag vet inte ja. Jag tänker ofta undra vad folk skulle göra om min familj flytta här i från eller om jag dog? Jag mår verkligen inte bra jag mår verkligen åt helvete dåligt piss skit helvete! Jag vet inte vad jag mer ska skriva är bara jävla nere!



Kommentarer
JossanHolmgren

Tänk på dom som verkligen bryr sig, tror inte du att dom blir ledsna av det du skriver? Om du tycker att dom inte hör av sig så kan ju du höra av dig till dom i ställe.? Du måste tro på dig själv`!

2009-03-14 @ 15:08:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0