9 juni 2009 tisdag

Jag är verkligen lycklig med hur jag lever nu :) jag har dom bästa i mit liv verkligen! Har inte vart såhära lycklig på länge det vill jag lova er, att ha vänner som finns för en när man verkligen behöver dom är så undebart. Och en familj som alltid finns för en, och en undebar kille har jag hitta med :D. Jag förstår inte att en kille kan förändra ens liv så mycket :D Jag är så glad och posetiv sen han kom in i mit liv. Jag har psykologer som verkligen vill och hjälper mig så jag ska klara av att leva mit liv och dom är bara för bäst måste jag säga :D. Jag har fått en medecin en så länge ska få en till, ibland tycker jag det är jobbigt att ta medecinen men sen tänker jag efter och tänker att jag mår ju mycket bättre om jag tar den så då tar jag den. Min mamma är den allra bästa :) utan henne tror jag inte att jag skulle ha kommit såhära långt i livet och med min systers stöd :). Sen en massa kompisar som alltid funnits, en kompis jag måste nämna är Pontus han är den som fått lidit mest av alla kompisar, Han har blivit som en storebror för mig så mycket han funnits för mig :D så glad att jag har alla undebara människor runt om mig :D. Jag hoppas livet ska fortsetta såhära bra :).
Jag tänker tillbaka ibland och kommer på hur dåligt jag verkligen mått och hur glad jag borde vara som har så bra människor runt om mig som verkligen inte lämna mig för att jag mått dåligt sen har jag "kompisar" eller hur man ska säga det som lämna mig när jag måde som dåligast. Då måste jag ju bara enu dåligare. Sen alla svarta stunder jag har haft, när jag bara tänkt på döden och så :'( det är jobbigt. Och när jag bara legga i min säng i sisådär 2 3 dagar och inte gått upp :'( usch så dåligt jag har mått verkligen. Jag är så glad att mamma tagit hjälp åt mig :D och all hjälp jag tagit själv, jag är en riktigt stark tjej om jag får säga vad jag tycker själv om mig. Jag har gått igenom så otroligt mycket i livet :'(, jag hoppas allt kommer gå br aöfr mig i framtiden och att jag kommer leva med den undebara Joachim resten av mit liv och självklart alla kompisar med :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0