3 juni 2009 onsdag

Min kusin ringder mig 11 i morse och fråga om hon fick komma och äta frukost och självklart fick hon det :). Så jocke, malin och jag åt frukost sen fråga hon om vi ville åka med till stan ja det ville vi :) så vi kom precis hem. Har vart riktigt roligt vi har gjort mycket, gränby ikea donken ;) sen hem till dom en stund min syster kom ochså :D. Och jag har fått en sån jävla huvudvärk :( det gör så ont, tror det är en början på en migrän :( hoppas det går över under natten bara. Ska ju till min psykolog i morgon skönt men endå inte :). Ska vara där klockan 1 och är klar vid 2 halv 3, så får hoppas huvudet är bättre i mogon bara!



Kommentarer
Linn

Hej hej :) jora det är bara bra med mig, själv då?

Jo visst kan jag det :) Skulle vara bra om du kunde skicka ett mejl med bilder och sånt där du förklarar hur du vill ha det, annars kan du skicka privat meddelande på bilddagboken, för är inte inne på msn så mycket :). puss

2009-06-03 @ 21:02:41
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0