29 juni 2009 måndag

Jag har tappa dagarna så otroligt mycket :P haha. Iallafall idag har jag inte gjort mycket alls syster och mamma fick åka in till akuten igår ju, men Moa ville inte sova så jag ringde hem min älskade kille och han kom hem och hjälpte mig :) vädens bästa kille jag har. Men idag har jag vart så seg och bara inte orka något :( somna ju 5 6 i morse när mamma och syster kom hem och vakna halv 12 ochså. Dagen har vart så seg iallafall men det har vart undebart väder :) har ätit pizza idag med :) har inte gjort det på länge men det var otroligt gott måste jag få säga :D. På onsdag tror jag det bli grönalund med min älskling hans syster och hennes kille :) hoppas det blir så :D.
Just nu sitter jag ute och kollar på beck och min älskling är och spelar basket med en massa kompisar han skulle komma sen :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0