28 juni 2009 söndag

Man har ingen koll på dagarna länge :P haha, man bara är :). Och jag tycker att jag mår bra eller om jag säger såhära ovanligt bra :D det är så skönt. Just nu sitter jag ute på altan i värmen och ara njuter :) Moa sover i vagnen Casper springer runt :P och Syster och Mamma är på akuten för det vart något fel i syster mage :( hon har ju operera sig :( hoppas det går bra för henne. Min älskling är i knivsta hos sin bror :) får sova utan han en natt jag tycker verkligen inte om att sova utan han men ibland måste man ju det :), det komnmer nog gå jätte bra :) han kommer ju hem i morgon.
Måste bara säga att jag älskar vädret som är :D varmt och soligt härligt :D. Har börja blivit brun med :D det är alltid lika fint ju :).
( har ingen kamera därför det inte kommer någe kort :( )
Jag älskar min Joachim så otroligt mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0