22 juni 2009 måndag

Jag har inte haft någon lust att skriva i min blogg men nu har jag det :). Jag har verkligen den undebaraste killen i värden :D idag ringde han mig och sa att jag skulle komma till stan för en överasking jag kom till stan, sen berätta han att jag fick välja vad jag ville ha men jag gick inte med på det för jag hade ju pengar själv men han köpte iallafall lite kläder till mig och till sig själv :) är så lycklig över att jag har dig. Ingen kille har nog gjort mig så otroligt glad som du :D jag kan inte beskriva med ord hur undebar du är mot mig och min familj och släktnigar :). Jag har mått bra dom hära dagarna :D jag förstår inte att det börjar vända så mycket nu :D medecinen börjar verkligen hjälpa nu det är så undebart :). Jag har ochså städa hela övervånigen :P och tvätta idag ;).
 föralltid ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0