2 juni 2009 tisdag

Jocke var uppe hela nattten och spela poker fråga mig inte varför ? :s. Så när jag vakna i natt och trode han låg börvid mig gjorde han inte det :O sen hörde jag datan och då gick jag upp och kolla och jag hade rätt :P han spela poker haha. Sen skulle jag gå och sova igen klockanvar ju bara 5 men jag kunde inte somna om så jag gick upp och la mig och kolla på en film. Då kom Jocke och gosa med mig men lika snabbt somna han ;P sen när filmen var slut så sa jag till Jocke att jag gick och la mig i sängen :P men han sov på soffan ;) haha. Sen när jag vakna vid 12 sov han en på soffan och gör det en ;). Casper och han ligger och sover så gulligt ;) haha, kommer kort på det nu :)

Jag har iallafall precis duscha och så, det är ju värdelöst väder ute ochså :( så man är så seg idag, Moa och syster är och knäpper kort idag med :D hoppas det går bra, ska över dit senare hade jag tänkt :).

 så gulliga dom är haha

Jag älskar min älskling mest :). Han är verkligen bäst <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0