15 juni 2009 måndag

Idag gick jag upp halv 8 för att köra i gång en maskin tvätt sen duscha jag sen drog mamma och jag till stan vid kvart över 8 för vi skulle på möte om min medecin det gick bra :). Sen tog jag bussen hem och pussa på min sovande söta älskling :D, annars har jag inte gjort mycket vart hos syster och tomas och ätit och umgåts med dom alltid lika trevligt :). Min söta Joachim sover hos sin pappa han viste inte hur många nätter :O jag kommer faktist sakna han i natt otroligt mycket sover med han i storet sett varenda dag annars (a) :$ jag är verkligen tog galen i han, jag är så otroligt kär i han :D. Känns som om vi vart tillsammans jätte länge men det är snart 2 månader (a) helt otroligt undebart måste jag få säga :D inte vart såhära lycklig på länge, han gör så jag blir stark och orkar allt :) så glad att han stöttar och finns för mig. Men som han brukar säga till mig man måste ju sakna varandra ibland med och det är rätt, men jag hatar endå att vara utan han. Han gör mig så glad och stark :D så fort jag inte är med han så tänker jag och saknar han hihi :$ jag är så galet käääääär i min älskade Joachim :D. Och vi skrev ut kort på oss idag :) ska setta upp i rumet hade jag tänkt (a) lite gulligt sådär tänker jag :D. Sen fyller han ju år på tprsdag så på onsdag blir det att köpa pressent till han :D det kommer bli rooligt (a). Syrran opererar sig på torsdag med hoppas det går bra :) jag är då barnvakt åt söta Moa :) får se om jag åker ut till Jockes pappa och är där :).
Jag älskar han verkligen obeskrivligt mycket <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0