1 juni 2009 måndag

Ingen höjdar dag idag heller, jag vill veta vad det är för fel på mig? Jag hatar när det är såhära jag vill vara normal som alla andra. Allt känns bara dåligt, jag vet att jag måste tänka posetivt hela tiden annars blir det bara dåligt. Jag försöker så mycket det går faktist men det är inte alltid så lätt med det :(. Solen skiner idag med härligt :) ska gå över till Hanna med Casper så han får leka lite med. Jocke och Sikkan är nere just nu vet inte vad dom ska göra idag ja. Jag är less på min medecin, jag känner att jag inte vill ta den idag vet inte varför men såäre, jag har iallafall tagit den så det är lungt med det. Men jag kommer alltid att undra vad det är för fel på mig, det är ju i äntligen inge fel på min det är en inbildnig jag har fått i huvudet jag vet. Men att äta medecin för att må bra det känns bara helt sjukt aså, men det är något jag måste leva med, för jag kanske måste göra det resten av mitt liv. Det är både dåligt och bra!

Nej nu ska jag inte sitta här och skriva en massa skit, HEJ DÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0