26 juli 2009 söndag

Jag har då inte vart på humör dom senaste dagarna inte alls, syster min har vart nere och då blir jag lite nere. Sen har allt bara vart jobbigt :( vet inte varför, men jag har gjort mycket och när jag gör mycket blir jag trött i kroppen och då blir jag på dåligt humör det är jobbigt men det är något jag måste träna upp själv och lära mig ju ingen annan en jag kan ju det såäre. Just nu sitter jag i soffan med datan och lyssnar på volbeat på hög volym och är arg, ledsen, besviken :s men såäre ibland. Jocke och hans kompis åkte nyss vete fan vad dom skulle göra och just nu bryr jag mig inte ett dug. För jag har ont i hela min krop men det är ett set att se på mig när jag gör saker jag inte borde göra jag öveanstränger mig för mycket, så just nu funderar jag på att gå ut och gå så jag kanske blir lite gladare får gå bort det som jag mår dåligt över. Saknar min psykolog med faktist det hjälper att jag inte blir arg/ledsen när jag pratar med henne och får hjälp :).
Jag har fått ett sont dära anfall när jag bara grinar och knappt sover och äter, men det är när jag ska ha min mens fyfan vad jag hatar det jag blir så grymt depprimerad när jag har mens så jag hoppas över den ska fråga min läkare när jag ska dit om jag kan få nå pms tableetter förra gången jag var där sa hon att jag kunde få det om det behövdes och det gör det VERKLIGEN! Snart börjar skolan :D jag längtar som bara den faktist :D alla tycker jag är konstig men jag längtar faktist riktigt mycket :D få dagarna att gå.

Nej nu ska jag gå ut och gå! hörs sen bloggen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0