26 juli 2009 söndag

Nu har jag vart ute och gått ochså, tog med mig hunden med gick runt hägeby sen tänkte jag att syster min kanske ville gå enu längre så gick till henne och tomas men dom bada Moa så jag vart kvar där sen gick jag med henne till affären när hon hade bada klart Moa.
Och nu sitter jag här i soffan igen och lyssnar på musik i min ensamhet :D helt undebart tycker jag det är faktist. Jocke är fortfarande ute och jag vet inte var men det struntar jag i just nu för jag har det bra här i soffan för mig själv. Jag har rätt mycket tankar i huvudet jag är glad att jag lever som jag gör har bra människor runt om mig jag har en bra pojkvän. Jag har börja tänka LÄNGRE fram i livet, hur det ska vara när jag flyttar hemmi från och att jag vill flytta och skaffa barn. Jag vet inte vad som har flygit i mig :O men jagf skulle verkligen vilja göra det. Men jag vet att det är ett tag kvar ditt har inte ens ett jobb :P ska börja gymnasium iår liksom haha ;). Tur att man kan tänka så i alla fall tycker jag :) just nu tytcker jag livet är bra härligt vet inte varför men jag tycker bara det, skolan börjar snart och det känns så bra :D. Vet inte vad jag ska göra nu riktigt :P
Juste det blir 24timmars på torsdag eller fredag :D undebart härligt måste jag få säga :D :D och så kanske det blir rättvik på tisdag med Örjan mammas kille :D. Sen i morgon säger min pojkvän att vi ska gå på bio men får se hur jag gör med den saken.

ses en annan dag bloggen, troligt i morgon :)


Kommentarer
Agnierszka

Hej tjejen härligt att du tänker Framått å super kul att du längtar efter skolan,kÄMPA PÅ BRUDEN

Du är en kämpe,kram



Ps,ring om du vill prata vet hur du känner,

kram

2009-07-27 @ 00:26:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0