10 juli 2009 fredag

Jag skulle ha skrivit igår kväll men jag glömde bort det helt :O.
Var ju på ikea sen när vi kom hem åt vi mat sen prata lite sen vart det film titta :) sen var klockan 12 och jocke och jag gick och la oss och kolla på film då kom jag på att jag skulle blogga :O men det vart aldrig av.
Jag har en nyhet :D min mobil är klar idag :D:D jipppppie jag är skit glad! 1500 kostar det och det får bli så nu!
Just nu ligger min älskling och sover brövid mig menanst jag skriver i min blogg ;).
Igår var jag på skit bra humör :D sen när vi hade vart på ikea så hade all enerski gått ur mig så jag var arg och bara almänt trött sen när jag hade fått i mig lite mat så var jag på bra humör :). Annars idag vet jag inte vad jag ska göra men det visar sig nog ;), ska i egentligen ta min medecin nu med hihi men jag orkar inte gå ner :P mamma inte hemma heller och Jocke sover :D:P busiga lilla jag då haha. Men ska gå ner och fixa det sen när jag skrivit klart i blogggen min.



Kommentarer
Agnierszka

Ja carro!!Blir så stum när ja äser din blogg,Ditt humör dina svängningar,mm mm skulle kunna va jag som skrev de,

Kram

2009-07-10 @ 23:17:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0