19 januari 2009 måndag

Gick upp sen idag :P duscha och grejer sen drog jag till skolan 2 timmar det funka fint fint. Sen prata jag med pappa tomas och då var Jessica, Adde och Beny där så jag drog dit och var där hela dagen gjorde mat till mig och tomas :) sen åkte vi hem till Jessica och Adde. Sen tillbaka till Malin och Tomas och malin kom hem :D sen åkte vi till mig för att träffa den gravida ;) min syster :D OCH JAG TYCKER KILLEN/TJEJEN KAN KOMMA NU :D !!!!!!!!! Har vart en rolig dag :D

--


Jag fattar inte du skydar henne? Aså jag fattar inte varför jusste jag gör ju bara fel hela tiden. Jag fattar inte det är bara folk som snackar skit om mig HELA tiden jag förstår inte. Är jag en son dålig människa endå? Jag känner mig ju endå inte som den BÄSTS det kan jag lova :'(. Jag trode det föralltid skulle vara du och jag hur äre med det nu? Jag älskar dig och de vet du ochså du är undebar och allt! Jag är en dålig männsika helt enkelt !



Kommentarer
jennytuvesson

gumman , vi ses nån dag . och du är inte en dålig människa !!! älskar dig hjärtat mitt <3

2009-01-20 @ 23:22:40
Anonym

Du kanske bara behöver ändra dig lite och bli 15 och inte 13 ? Mogna och förstå att allt inte bara är om dig . Finns dom som har det mycket värre . Och ibland så måste du kanske förstå att när en kompis mår dåligt och vill prata så kan manlyssna , inte bara säga; Ja, jag vet precis hur det är . För det vet du inte . Och tro mig , jag vet !

2009-01-21 @ 21:20:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0