15 januari 2009 torsdag

Tänk att man har kommit såhära långt i livet fast jag hade kuna get upp när det var som jobbigast jag gjorde det med men nu är jag på bättrings vägen :D.
ÅÅÅååååååååå har idiot möte idag i skolan jag orkar inte med dom !! Önska mig lycka till (a).
-

Klara inte av att skriva blogg efter mötet idag jag var skapligt arg idag på mötet ojoj säger jag bara! Får se vad skolan kommer med nu då, om det stämer det dom sa! Vart i stan idag med.
-

 kärlek? jadu, det är svårt ibland känns som om jag alltid kommer att vara kär i dig. Kommer nog aldrig att kunna släppa dig vill inte det heller det är DIG jag vill leva med och bli älskad av, bara dig!! Du är den jag älskar mest av allt på jorden, alltid gjort allt för dig och kommer alltid att göra det. Aldrig kommer jag att glömma dig hjärtat.
-

Jag vet inte vad jag skriva nu, har jätte mycket jag skulle behöva skriva men vet inte hur jag ska skriva det liksom :s.
-

http://www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64
BÄSTA LÅTEN! :D


Kommentarer
jennniifeer lind

lycka till vännen< 3

2009-01-15 @ 10:58:51
caroline pettersson

Tack älskade du :)

2009-01-15 @ 12:48:59
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0