14 januari 2009 onsdag

Caroline är arg nu :@. Jag trode du ville mig bra saker!

-


Jag vet inte vart jag ska börja nu? Men jag bärjar vell från början med det hära då!
Jag mår faktist bra men jag har lite problem kvar av allt skit, och det är med skolan så jävla less på skolan faktist. Har idiot möte i morgon med dom :@ så imorgon kommer det säkert vara en dålig dag för jag blir alltid lika arg efter alla möten med idiot skolan !! Men jag ska göra ett slut på allt det hära nu. Ska fan gå i skolan som alla andra jag vill TÄNKER inte gå hemma längre så förbanat jävla arg på att skolan aldrig bryr sig om vad jag säger :@. Jag vill lära mig saker och gå vidare i livet en att sitta hemma vid datan eller nu vad fan jag gör :s hur kul äre ? INET KUL! Alla säger att dom vill slippa skolan men nej det vill dom verkligen inte, Alla är i skolan ingen man kan prata/vara med liksom :s man är alltid själv. Och kvällarna alla ska sova för dom ska upp till skolan dagen efter så dom kan inte vara ute länge eller vara med en länge. SÅ JÄVLA LESS !!!!!! Men som tur var börjar jag må bättre :D.
-

Jag förstår inte hur du tänker alls längre :s men jag gör fel som vanligt. Men jag fer upp och tar inte åt mig vad ni/du säger till mig. Jag orkar fan inte lyssna på ditt/erat trams !! Vist jag kanske gjorde fel men det är vell bra om jag är med dom som gör så jag mår bra och att jag fixar det hära? Eller vill du att jag ska gå ner och bara må dåligt? Jag vill leva ett bra liv som alla andra gör. Vist ska det vara problem i ett liv men jag har haft för mycket problem nu faktist! Så nu vill jag fan bara slippa allt det hära!

-

Jag ber så mycket om ursäkt faktist, men som sakt ibland vet jag inte vad som flyger i mig allvarligt :s jag kan verkligen inte ha kol på mig själv längre. Vad äre för fel på mig? Jag tycker ju faktist själv att det är jobbitg men ingen tror ju mig det är ochså jobbigt kan jag lova :( alla tror jag bara säga att för att få uppmärksamhet men nej det är inte så! Jag har faktist gått igenom rätt mycket och det är nog inte bara för mig det är jobbigt min familj som sakt mamma och min storasyster Jessica! Dom tycker nog att det är lika jobbigt som mig, dom är dom enda som vart mitt stöd kan man säga har ju nästan inte vella haft någe annat stöd har vella klara mig själv för det mesta. Tycker det är skönt att jag kommit ur det värsta nu :) riktigt glad för det. Tack vare all hjäp jag fick, men behöver endå hjälp nu med :/ kanske resten av mitt liv? Vem vet det? Inte jag iallafall, kanske kommer få medecin? Kansek kommer bli lättaren endå då? :D Eller med all hjälp jag ska få snart/snarast :D SKÖNT SKÖNT säger ju bara jag om den saken!

 jag och Nisse :D


Kommentarer
jennniifeer lind

det är inge fel på dig alls

2009-01-15 @ 10:59:43
Anonym

stackars katt

2009-01-16 @ 19:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0