9 februari 2009 måndag

Sitter i soffan med morgonrock och baa myser med mig själv (?) haha, nej tror inte det va ;). Ska till skolan 12:30 idag slutar 14:00.
-

Aldrig i hela mitt liv jag lämnar dig helt jag vill inte det går inte. Det känns som om jag alltid kommer ha det dära pirret i magen när jag ser dig äre så det är? Det är bara för dig det är så när jag ser/hör något om dig, rätt jobbigt faktist. Men jag hoppas det kan bli bättre med tiden, jag skulle nog aldrig orka med ett liv utan dig vid min sida läskigt att säga det men det är min sannig. Du har faktist ställt upp och gjort mycket för mig och jag för dig vännen, som sakt vad skulle vi göra utan varandra? Vi skulle aldrig klara något utan varandra det är sannig det med det har du ochså sakt till mig. Jag hatar att bråka med dig jag bara grinar och grinar då jag vill bara att vi ska vara sams och aldrig mera bråka det är det värsta jag vet tror jag. Tror nog att du tycker samma? Alla gånger vi gått på stan alla gånger vi sovit tillsammans alla dina kramar och alla dina pussar och allt med dig är oförglömligt! Alla kvällar i bälinge SÅ otroligt mysigt allt har vart med dig, men jag tror nog faktis att allt är över mellan oss när det är med kärlek att göra, jag vill inte tänka den hära tanken men måste inse att det inte funkar mellan dig och mig eller hur? Jag kalar dig fortfarande * älskling, hjärtat, min viktor, min älskling * Det går inte att bara släppa taget om dig det är jobbigt faktist otroligt jobbigt för mig usch :(. Men vi kommer ju endå alltid att vara bästa BÄSTA vänner föralltid så äre! Kollar på kort när vi gick i 7an haha :P det är så roligt men endå sorligt på ett sett du och jag var så jäklans lyckliga tillsammans då. Jag har önska många gånger att det ska vara som då, men det går ju liksom inte att tänka så vi blir äldre och mognar och förstår mera i livet. Men vi har ju förståt att vi aldrig kommer att glömma varandra. Föralltid du och jag i mitt hjärta, jag älskar dig viktor tallskog!

 Första kortet på oss, glömer aldrig det.
Den tiden vi sa att vi bara skulle vara kompisar bara bästa kompisar ;P haha, men det vart ju en annan grej mellan oss ;)
 en bild som väcker mycket kännslor för många
 dagen innan vi vart tillsammans :)
 Älskar att se oss glada tillsammans :D
 Alltid älska det kortet på dig :D
 att vi alltid är så söta då :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0