9 februari 2009 måndag

Solen gör så man blir glad verkligen :D har vart i skolan härligt härligt :) känns som om jag kommer att klara av allt i skolan nu :D så himla roligt och skönt :D. Jag är glad idag :) men det har jag vart i några dagar nu, fick ochså en lapp hem idag om att jag fick hämta ut mitt nta sim kort :D JIPPPPI det ska jag och mamma göra när hon kommer hem skönt att ha telifonen igen säger jag bara :D. En massa glada gubba i min blogg idag DET GILLAR VI ALLA :). Varför vara sur när det är en bra dag? PRECIS.
Annars vad jag ska göra idag vet jag faktist inte, och imorgon fyller Viktor år :D. Nästa vecka äre sportlov och jag drar till VEMDALEN :D jäklar så kul det kommer bli. Längtar bort från den hära hålan björklinge slippa alla mäniskor rätt skönt :D men en person som inte klarar sig utan mig är DANIEL ANDERSSON :D det vet ju jag ;). Men han och jag pratar ju i telifon som tur var ;) vad skulle jag göra utan en son bra vän liksom? :D han gör mig alltid glad och när jag är ledsen gör han nog jämt så jag skrattar och blir på bra humör :D Jäklit bra att ha en son vän ju :D Alla behöver sona vänner men Daniel är nog den bästa :D.

& jag bara älskar att blogga ibland :D:D:D:D:D:D
utan alla vänner vet jag inte vad jag skulle göra, dom gör min dag verkligen :)
familj, vänner <3

 JAG VILL HA SOMMAR!

sommaren 2009 ska vi göra till den bästa jag och mina älskade vänner & familj :D



Kommentarer
jennytuvesson

älskar dig solstrålen min :)<3

2009-02-09 @ 19:39:49
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
pg

i sommar blir det rööööööj!!

2009-02-10 @ 15:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0