6 februari 2009 fredag

Skrev aldrig någe i min blogg igår vet inte varför.
Men iallafall jag var med Jenny :D och vi hade dunder roligt :D vi ska leka idag med :D :D.
-

Men idag hade jag en son dag som jag bara vill ligga kvar i sängen, en son dag som jag inte orkar göra något :s jag fattar inte varför jag blir såhär. Så jäklans jobbigt kan jag lova er, ska plugga lite hemma!

MITT SIM KORT ÄR UR FUNK SJON ÖVER HELGEN MEN PÅ MÅNDAG FUNKAR DET SOM VANLIGT SÅ OM DET ÄR NÅGON SOM BEHÖVER PRATA MED MIG ELLER NÅGOT SÅ FÅR NI RINGA HEM ELLER TILL JENNYS MOBIL :)

-

Jag hatar min pappa det gör jag faktist, förlåt för att jag skriver det just här men det är så här jag känner allt jag skriver i min blogg så känner jag! Jag vill att min pappa ska bry sig om mig jag vill att min pappa ska ringa mig ofta och fråga hur det är med mig? Om vi ska hitta på något någon dag? Men nej det har han aldrig gjort i hela mitt liv så länge jag minns, vafan äre för liv jag lever i? :s Inte ett jävla bra liv när det är mellan mig och min pappa :'(


--

Idag känner jag att jag bara är i vägen med hela mig faktist :( sona dagr har jag inte ofta längre, men när jag väl har det så hatar jag det för då känner jag mig helt jävla värdelös faktist usch :(. Ibland undrar jag om man kan söka hjälp när man mår som jag gör?
Äre någon som läser min blogg som är vart depprimerad skriv gärna till mig om tips.



Kommentarer
jennytuvesson

ÄLSKAR DIG :D <333333333

2009-02-06 @ 12:38:32
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
bloggaren caroline

jag älskar dig med :)

2009-02-06 @ 12:54:46
Anonym

ojoj oj jag tror det är dags att rycka uppsig det är inte synd om dig det finns dom som är sjuka eller fattiga men du är bara bortskämmd

2009-02-06 @ 15:39:07
jennytuvesson

tror inte du har en aning om hur caroline igentligen mår . så de är nog lika bra att du är tyst . och tror inte heller du verkligen kan veta om hon är bortskämd . tycker du ska lägga ner med helt onödiga kommentarer . du viner iallafall inget på dom .

2009-02-06 @ 15:56:06
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
bloggaren caroline

haha, vad roligt det är med sona dära komentarer :D det är så uppskatande, fort set med dom :D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D::D:D::D:D:D::D:D:D:

2009-02-06 @ 16:24:12
Caroline

Jag har haft samma besvär med min mamma , men nu när jag blev gravid DÅ hör hon av sej varje dag . Så jag va tydligen tvungen att bli gravid för att hon skulle höra av sej , men jag är överlycklig nu när hon hör av sej iaf :p

2009-02-06 @ 22:54:24
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Anonym

om du vill ha kontakt med din pappa och vill träffa han så kan du väl höra av dig själv till han också. han blir nog mins lika glad som du hade blivit om han hade ringt dig! man måste vara två för att få de att funka de räker inte med att bara han ringer du måste hjälpa till!:)

2009-02-08 @ 15:49:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0