3 februari 2009 tisdag

Jag är så jävla sårad och ledsen jag förstår inte hur folk tänker / gör :'( bara vill såra mig. Vafan det hära går inte längre.
DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDU i mina tankar dag som natt verkligen. Grät mig till söms igår fyfan,
tänk om jag hade haft en undebar vän som hade kuna suttit med mig och bara krama om mig nej låg i min säng och slog i sängen och bara grät och viste inte vart jag skulle ta vägen! FYFAN.
Jag ska fixa en psykolog innan jag går under enu mera fyfan jag orkar inte mer!

hjärtat är krossat

-

Jag bara skrattar åt er

-

Jag är otroligt kär i dig men äre bättre att vi inte är tillsammans? Jag vet inte ja, Jag vill fan inte mista dig du är mit allt verkligen, Fast vi bråkar som fan så älskar jag dig fast du sårar mig skapligt mycket älskar jag dig. Jag vet jag kanske för bort mig när jag gör som jag gör? Vem vet? Inte jag kan jag lova. Men jag kämpar för varenda dag som går, jag ska fixa en psykolog så jag slipper gå och tänka konstiga tankar och sont. Du är den bästa för mig och så kommer alltid att vara du äger mitt halva hjärta vad som en händer det kan jag lova dig!

föralltid vi på något set!
Viktor Tallskog föralltid i mitt hjärta..


Lyssnar bara på norman nu för tiden. Tycket textena är bra och han sjunger bra :)


Kommentarer
JossanHolmgren

Jag hade kunnat hjälpa dig, men du har nått emot mig och säger inte vad jag har gjort så nej

2009-02-03 @ 14:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0