28 februari 2009 lördag

Jag förstår verkligen inte varför allt ska förändras så mycket jag menar med kompisar liksom. Jag hade en helt undebart vän verkligen men ingen av oss vet varför det vart som det vart mellan oss :( hon har det helt undebart med dom hon umgås med nu. Men det har ju dok inte jag kan jag lova :( jag saknar och tänker på dig och mig tillsammans och hur kul vi hade tillsammans och nästan blir ledsen :(. Du var ju nästan som en syster där ett tag, när vi fick *** på sprtlovet jadu det finns så mycket jag skulle kunna dra upp här men jag orkar verkligen inte det nu. Jag vet faktist inte ens varför jag bloggar om det hära :s antar att jag bara ville skriva av mig och hoppas på att du läser det hära!

bästavänner
föralltid
alltid
k&c
Äre såhära det ska vara?


Kommentarer
Anonym

mycket kul gjorde vi tsm..

2009-02-28 @ 12:41:18
sofie blom

kul att du läser :D

snygg din blogg har blivit ! :)

2009-02-28 @ 13:41:18
URL: http://chaarmigast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0