21 februari 2009 lördag

Idag vakn jag gick upp och var allmänt trött, sen åkte mamma och jag till stan:) mamma skulle kolla bil och jag skulle köpa jenas och gjorde det med :) jag brukar aldrig hitta jeans men hitta 2 par idag,Men jag fick beslut ångest så jag ringde daniel och han fick välja han tyckte dom mörkaste och det vart dom med :P haha. menmen
Ikväll blire pizza tll midag mums :D sen ska kah åka med Lange, Rikard, Kusin Wille och Daniel :) festa festa :D ikväll ska vi röja vännerna mina !!!!!!!!!!!! :D
Ska vell även träffa Anton och Niklas :) röja med dom lite ochså ;)..
Finns på mobilen ikväll :) ha en trevlig kväll alla snälla vänner!
PUSS



Kommentarer
Anonym

Festa,festa??...super du/dricker alkohol fast du är så ung??

2009-02-22 @ 12:03:46
caroline bloggare

man måste inte ha alkohol för att festa ju ;P haha

2009-02-22 @ 14:43:17
adelsman

klart man gör det... helt rätt. tyst ni andra!

2009-02-26 @ 16:54:35
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0