14 2009 14 februari lördag ( alla hjärtans dag )

Alla hjärtans dag idag ochså, men vad gör det mig lyckigare INGENTING?
_

Jag vet inte vad jag ska skriva i ätnligen? Jag vill att det ska vara bra mellan oss jag vill att vi ska sluta gräla om varenda lilla grej. Jag orkar inte min ork finns inte till det :( det har vart alldeles för mycket nu faktist. Varför kan vi bara inte ge upp? Känns som om vi aldrig kommer göra det :'( haf fattar inte vad det är för fel. Jag är nog inte kär i dig men jag hatar att bråka med dig, jag kan inte heller gå in i ett förhållande bara sådär med någon jag måste verkligen lära mig att släppa taget om dig helt, men det kommer aldrig att gå känns det som? FAN !!!! Jag vill att du ska vara lycklig med en tjej som ger dig lycka och en kille samma med mig. Men det känns som om du och jag inte kan släppa ett tag om varandra äre så? Det är fan jobbigt för mig iallafall du vågar inte riktigt säga vad du tycker på riktigt till mig lite tråkigt, vi borde i ätnligen kunna säga det mesta till varandra genom allt vi gjort/gått igenom tillsammans eller har jag helt fel nu? Det snurar så otroligt mycket i mitt huvud verkligen :(. Jag vill hitta på något med folk så jag kan tänka på andra tankar menar inget illa mott dig. Men så vi kan lära oss leva utan varandra eller hur man ska säga ;/ vi kommer nog aldrig att klara oss utan varandra på något vis. Vi blir äldre vi mognar vi förstår mera i livet, vi förstår vad kärlek är mera nu ochså. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta & jag kommer alltid att älska dig! Som jag alltid sakt föralltid vi på något sett vet inte hur men du var den som visa mig vad kärlek var, vi hade jäklans mycket tid tillsammans. 5 Mars 2008 vart det vi för förrsta gången och jag kommer nog aldrig att glöma det, kommer inte riktigt i håg när vi gjorde slut vi gjorde det rätt mycket. Men den gången ojoj så ledsen har jag aldrig i hela mitt liv vart faktist. Du gjorde min värd värt att leva i , du och jag gjorde allt för varandra verkligen. Vi fick inte sova tillsammans vi var så arga verkligen, sen när vi fick det så sov vi tillsammans nästan hela tiden verkligen, det var super mysigt :). Jag skulle kunna skriva så otroligt mycket om dig och mig, men vad gör det mig lyckligare? Det gör mig bara ledsen så nu får jag skärpa mig faktist, det som vart har vart, men det finns fortfarande kvar i mig föralltid verkligen... Viktor Tallskog <3 Caroline Pettersson, bästa vänner vad som en händer verkligen!
/ din caroline föralltid på något vis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0