13 februari 2009 fredag

Jag vet inte vad det är med mig, bara depp depp depp depp depp :( det går inte längre känns det som. Känns som om jag bara vill ge upp med allt som är dåligt. Men om jag skulle göra det så skulle det inte finnas mera Caroline kvar för det har ju med hela mig att göra det dåliga.
Var iallafall till läkaren idag med mina "sår" eller hur man ska utrycka det dom trode först att det var en hudsjukdom då hålde jag ju på att dö, men sen trode dom att det var något virus typ så jag fick en stark salva jag ska smörja på och gick det inte bort skulle vi höra av oss. Det är fan läskigt :( uscha mig verkligen. Känns som om jag bara hatar min krop verkligen :( allt något problem med den ju åååååååååh hatar det verkligen..
-

Ikväll vad händer då? Jo ingenting tror jag, Daniel kommer snart men annars ingenting tror jag?
Har liksom ingen lust att göra något heller..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0