12 februari 2009 torsdag

Jag saknar en pappa som bryr sig om mig verkligen :'( så fort jag pratar om han blir jag ledsen men jag kan tydligen inte prata om han med någon kompis. Får ju bara skit hela tiden :( jag får vell lära mig det med i livet.
Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden allvarligt :( Det är bara stop i mitt huvud käns det som :( jag är dum mot alla som står mig närmast så har jag alltid varit :(. Då blir Viktor jätte arg på mig och bara skriker och säger att jag är töntig och att personer förstör mig helt :s. Jo men Viktor det finns personer som förstör dig med du har inte tänk på det? Nej bara mig vi trycker ner vet ja.
Jag skiter snart i allt i björklinge :D drar till Vemdalen och bara har det skönt faktist antigen på måndag eller tisdag åker vi så jävla skönt. Dom som bryr sig om mig hör ju av sig självklart och det är dom som är dom BÄSTA i värden :D.
Jag försöker få in i mitt huvud att jag är stark och klarar allt själv utan en kille (?) men det går liksom inte så bra :( men jag kämpar på faktist :).
Skolan går vell bra för mig jag tycker fortfarande inte om att vara nere på skolan :( tycker jag har för mycket där nere det måste vara någe fel på mig verkligen. Jag hatar mig själv för att jag har blivit så anorlunda och allt :s tänk när jag gick i 7;an då allt var så bra, jag skratta jag hade en undebar pojkvän som verkligen bryde sig om mig jag var med kompisar nästan varenda dag vi åkte till stan och röjde och hade kul :D. Men nu då? Äre bara för att man har blivit äldre? Fyfan vad jag hatar att bli äldre :(. Men det kommer vell nya tag snart hoppas jag, Daniel och Pontus får körkort :D så i sommar gott folk då kommer vi röja satan :D. Jag hoppas verkligen att sommaren 2009 ska bli den bästa eller en bra iallafall :) syrrans har ju fått en liten gullig Moa ochså. Det är ju posetivt iallafall så man får vell hjälpa till lite där ochså sen när syrran vill gå på krogen och lite annat :). Såklart jag ställer upp ju.
Jag vill ha sommar nu nu nu nu vill vara brun med :D jag ska iallaafall vara den brunaste i sommar igen :D JIPPPPPI..

jag älskar alla mina undebara vänner :)



Kommentarer
linnlandberg

du klarar ALLT utan en pojkvän! ha så kul i vemdalen :)<3

2009-02-12 @ 18:26:46
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0