1 februari 2009 söndag

Igår var jag och mamma på bio träffa lite folk ochså :) trevligt, bion var otroligt bra med sorlig ( i taket lyser stjärnorna ). Sen hämta vi pg när vi åkte hem, vi satt hos mig och hade as tråkigt sen skjusa mamma oss till wille där min älskling var ochså :D:D inte träffa han på länge. Sen så skulle min älskling äta så jag följde med han ;P sen åkte vi till Camilla och träffa lite folk :) och i brudarna var klokrenda :D ;). Sen åkte vi med Marcus :) och hade det sådär :/ inte så värst kul i bjk längre. Sen vid halv 3 3 åkte älskling och jag hem till mig och skulle sova ;P men nej vi somna vi 4 tror jag klockan var min syrra satt och prata med oss. Vakna vid 12 idag :) älskar att vakna med han vid min sida verkligen :D:D:D:D:D det bästa jag vet!

jag älskar min egna viktor tallskog <3
viktor <3 caroline, FÖRALLTID!

Och jag är typ sjuk idag med :(:(

KRYA PÅ DIG CAROLINE *


nej, nu ska jag lägga mig i min soffa och tycka synd om mig själv
beck ikväll klockan 9 med :D.
finns på mobilen om det är något..



Kommentarer
Mathilda Kusin

Ja ska se filmen i veckan :D. Krya på dig älskling!!

2009-02-01 @ 17:10:19
URL: http://inmathildasshoes.blogg.se/
JossanHolmgren

säg aldrig föralltid. Man blir bara mer sviken då!

2009-02-02 @ 14:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0