9 december 2009 onsdag

Idag känner jag mig väldigt stark jag åkte till stan idag :) köpte lite julklappar med Jenny, hon ville träffa mig och det behövde jag :). Väldigt skön prat stund vi hade tack för en bra dag :).
Jag tog 10 bussen till stan och va hemma 3 :) det känns i kropen men det var något jag behövde jag träna ju samtidigt.
Imorgon har jag möte i skolan för att se hur allt är, det känns jobbigt vet inte varför men samtidigt skönt får träffa min psykolog med :). Annars vet jag inte vad som händer i morgon! Dom kommer och fixar övervånigen i morgon :D undebart verkligen så i helgen kanske vi kan börja måla om vi har tur :D. Jocke har ochså fotboll i helgen på fredag någon cup vare vi ska åka och kolla på den :) kul tycker jag. Då har jag kameran med mig ochså ;) då blir han glad ;).

Nu ska jag kolla på¨sista avsnitet av bonde söker fru :) & vänta på att min älskling kommer hem så jag får pussa på han :). 


Kommentarer
jennytuvesson

ja tack för en rolig dag :)

2009-12-10 @ 19:27:40
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0