7 december 2009 måndag

Vakna i morde när Jockes alarm ringde, han vakna inte så jag fick puta på han sen kunde jag verkligen inte somna om så jag gick upp och la mig i soffan sen gjorde jag macka och tog medecin. Efter det somna jag till:) SKÖNT vakna av att telifon ringde det var syster. Så då kännde jag att jag inte kunde somna om så jag gick upp duscha satt vid datan sen. Sen gick jag iväg och hämta Moa som är här en men sover nu :). Annars har jag inte gjort något idag alls, så jäklans tråkigt väder måste jag säga :( man blir seg i hela kropen ju usch säger jag bara! Jocke gick i skolan sen åkte han till sin syster och nu snart ska han jobba med sin pappa!

IMORGON KOMMER DOM OCJ FIXAR ÖVERSÅNIGEN HOPPAS JAG :D



Jag förstår inte hur du kan bete dig som du gör mot mig det är en gåta för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0