7 december 2009 måndag

Jag trodde verkligen aldrig att jag och Joachim skulle bli tillsammans vi har ju som sakt alltid vara så otroligt bra kompisar. Prata med varandra så fort det är något men i mellan åt kunde vi prata 3 4 timmar ja och sen stack han hemmi från och då hörde jag inte något av han alls :(. Sen fick jag hära massa saker som inte ens var sant men jag trodde det var sant så jag fick panik och fick aldrig tag på Joachim så jag prata med hans syster Angelica då sa hon att det inte var sant och förklara för mig. Sen så fick jag tag på han SKÖNT, jag börja känna mer och mer för han då ;$. Sen börja vi komma varandra enu närmare och till slut så vart vi tillsammans, och det jag försöker komma fram till är att precis innan jag treäffa Joachim mådde jag så jävla dåligt att det inte finns verkligen. Men han gjorde mig till en anna person och stötta mig och verkligen gjorde mig glad :) jag börja se framot i livet.
Jag kommer ihåg hur kära vi var där första 2 veckorna om inte mera :) helt undebart verkligen.
Jag bli varm i hela kropen när jag tänker är med dig.
Jag älskar dig jätte mycket 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0