5 december 2009 lördag

Igår så kom mamma hem med en undebar film flickan som lekte med elden så när jocke kom hem så åt vi sen kolla vi på idol :) sen skulle mamma hämta tessan dom satt här hemma och tog en öl och kolla på film med jocke och mig :) den var skit bra men läskig. Sen var klockan halv 1 så då fick jag och jocke och la oss för han skulle jobba idag ju ;) haha.
Vakna i morse när jocke åkte och tänkte jag kommer aldrig att kunna somna om igen, men några sikunder sen så somna jag om :P haha. Syster ringde vid kvart i 10 jag hållde på och dö :O jag brukar aldrig sova så länge ju inte mamma heller ;) haha. Men vi gick upp och åt frukost då sen skulle vi åka och hämta Moa för hon skulle vara här idag :) men när vi kom dit så hde hon precis somna haha :P så mamma åkte hem och börja städa sen kom hon tillbaka senare. Då åkte vi hem och Moa åkte med :) vi har lekt och hon har tagit grejer för mig när jag städa och mublera om :P busis hon ;), nyss åkte hon hem så jag har precis duscha :) sitter i soffan och ska kolla på film snart med älsklingen :) mysigt. Jag känner mig helt färdig just nu!
I morgon ska vi till farmor märta och äta smörgås tårta trevligt och mysigt :).

tisdag eller onsdag kommer dom och fixar övervånigen JAG ÄR LYCKLIG !!!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0