28 december 2009 måndag

Jag är så nere att jag inte vet vad just nu.
Jag känner att livet inte har någon mening längre ochså? jag vet inte vad som flygit i mig men det är så. Jag är bara hemma hela hela tiden har inga kompisar att umgås med dom glömmer mig dom skiter i mig dom lämnar mig för att jag mår för dåligt. Jag mår ju bara enu dåligare när dom gör så mot mig, tårarna bara rinner ner från mina kinder just nu. Det var länge sen sist men nu är dom tillbaka i stora mängder :'( FAAAAAAAAAN! Jag kan inte äta så mycket nu för tiden spyr nästan då fyfan vad jag är less! Jag vill bort från allt bara så otroligt långt bort från alla. Jag känner att jag skulle kunna ta in på ett hotel och bara vara fyfan vad skönt säger jag bara.
Jag hatar att mamma och pappa är skilda det värsta som någonsin har hänt i mitt liv verkligen. Efter det vart jag så deppig och gick under jorden, jag fick depprisjon och en massa!
Kompisar efter kompisar lämna mig för att jag måde så dåligt och jag var tråkig tyckte dom. Jag gled i från alla släktingar fast jag alltid haft så bra kontakt med dom :'( fan vad jag verkligen hatar det det gör så ont i mig.


JAG HATAR ATT DÖDEN KOMMER UPP I HUVUDET!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG SAKNAR ATT HA MIN FAMILJ, MAMMA, PAPPA, SYSTER OCH JAG! :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0