18 december 2009 fredag

I tisdags så vare snö när jag vakna så jag ringde min syster och sa att det var snö men hon sket i det. Sen ringde hon lite senare och sa att jag skulle komma så jag och Casper gick dit i snö ovädret men det var riktigt mysigt :). Skulle ha vart hos psykologen då med men jag ville inte åka buss när det vad sont väder och det vart inget då.

I onsdags så jobba jag med mamma riktigt skönt att göra något en att bara sitta hemma och ha tråkigt :), man känner verkligen vilken skilnad det är när man är hemma eller om man gör något. Jag vet ju bara inte vad jag ska göra på dagarna det finns inte heller så mycket att göra tråkigt.

Torsdags var jag i skolan skönt det med att träffa dom :). Idag så vakna jag lite sent så då missa jag avslutnigen men men. Jag, Jessica och Moa åkte till stan för att jag skulle till min psykolog var skit kalt men mysigt :) när vi kom dit så var vi en kvart sena men det gjorde inget :). Jag vägde mig och jag vägde lika mycket som förra gången :D vart glad att jag inte hade gått ner något. Efter det gick vi ner på stan och kolla lite!


I morgon ska vi hem till pappa för att ha lite jul får se hur det går!



Ja hur jag mår, det är lite sisådär hela tiden. Ibland mår jag jätte bra och ibland skit dåligt :( från en minut till en annan riktigt jobbigt. Men var bra att jag fick prata med psykologen så jag fick ut det jag hade.
En lärare till mig ringde min mamma idag och sa att hon hade en kontakt person som hon tror skulle passa mig, så jag ska prata med min psykolog om det så ska vi fixa träffa och se om det är något :) Hoppas på det bästa!


Nu ska jag sova och Jocke kolla på film han ligger här och kolla när jag skriver ;)

Jag älskar min Joachim mest av allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0