14 december 2009 måndag

Jag förstår inte varför man tänker på gamla saker nu? Det har gått så långt i livet. Men om man är rädd och orolig i skällen så förstår jag att man inte kan lämna det gamla! Jag har lakt det bakom mig, När jag och Joachim vart tillsammans så lämna jag det mesta bakom mig alltså det som var dåligt.
Jag hade det bra förr med men jag är en gladare lyckligarre bättre Caroline nu och en mycket starkare :). Tack vare allt stöd jag hat fått/får av dom nära och kära!
Man saknar inte det man hade förr men man tänker tillbaka och jag kan faktist få ett leende på läpparna nu men förr skulle jag inte ha fått det om jag tänkte på det.

jag vet var jag har min Joachim och han mig,
jag älskar dig hjärtat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0