12 december 2009 lördag

Sitter just nu i vardags rumet med datan och lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=-dNzESeTPfM jag tycker Calle var dunder bra igår :) hans röst var så undebar, jag tror han kommer komma långt faktist :).

Jocke spela luchia cup igår och dom kom vidare :D stort grattis till dom, han ska spela idag i antt troligen :) då ska vi kolla på han/dom :D kameran med då :D.
Annars idag har jag inga planer på att göra något, skulle ju vara skönt at få lite ordnig på övervånigen men men det kommer vell med sin tid. Men tanken på att vi ska vara här i jul kan det vara rätt skönt att få lite ordnig på övervånigen ju.

Jag är på bra humör idag det är ju bra det :) fast min mamma är väldigt uppe i varv ;) hihi.
Solen tittar fram nu med ;D hääääääärligt säger jag bara :) UNDEBART!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0