9 augusti 2009 söndag

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka här med, börja bli bättre och bättre på att blogga nu ju! Det är bara för att jag har så mycket i huvudet hela tiden, jag vill att skolan ska börja men endå inte är så jäklans rädd nu börjar jag bli :/ men jag kämpar och känner att det hära kommer att bli undebart bra, mamma ska ju med mig första dagen :) känns riktigt skönt faktist. Min älskling börjar ju om 1an nu igen och jag hoppas han kommer klara skolan nu :) jag ska stötta han till 100% det kan jag lova.
Mitt huvud är alldeles jobbigt :( det känns som om det är SKIT mycket saker jag tänker på usch det är riktigt jobbigt :(. Får min nya medecin på onsdag med, hoppas det går bra. Är riktigt späns in för det!

Joachim jag älskar dig mest !  <3


Kommentarer
Agnierszka

Hej tjejen de kommer gå kanon för dej me allt,

Du är en kämpe ,kram

2009-08-09 @ 22:16:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0