8 augusti 2009 lördag

Hej bloggen förlåt att jag inte skrivit. Men det har vart mycket i huvudet på mig nu :( igår senast så gick allt skit jag var skit ledsen och arg. Men det gick bra Jocke var med mig och mamma kom efter en liten stund bara SKÖNT! Då kännde jag mig dunder tryg med dom 2 liksom.
Prata med Jockes ena syster i går det vart undebart skönt måste jag säga :) hon har lika som mig men lite värre. Hon förstår mig så bra så otroligt skönt. Aldrig någon som har förståt mig så bra som hon gör!
Vi håller på och plockar ner alla saker från övervånien för det ska komma gubbar och riva övervånigen så det ser ut som hej kom och hjäkp mig nu :P haha. Men det får gå i 4 veckor ungefär ;). Jocke och jag bor på undervånigen nu! Mycket svalare och skönare! :D

Jocke är min bästa verkligen! Aldrig utan han !


Kommentarer
Agnierszka

Hej tjejen.Går in här o ger dej en bamse kram som ska ge dej lite styrka hoppas ja,DU ÄR EN GO TJEJ ,

KRAM

2009-08-08 @ 23:50:31
Agnierszka

Sänder en bamse kram till dej fårn mej ,KRAM

2009-08-08 @ 23:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0