31 augusti 2009 måndag

Jahaja, inte skrivit i bloggen :P hihi.
Jag har iallafall vart på dunder bra humör nu för tiden :)  vet inte varför men har de :D der är toppen bra ju! och nu äre bestämt att jag sk gå i skolan torsdag - fredag kl 08;30 till 11;45 :) sen har jag praktik resten men jag vet inte vart jag ska vara en, vet inte riktigt vad jag vill göra heller :P men skulle nog vilja vara i en affär tror jag ska nog börja kolla runt lite mera :).
Jocke min bäsa pojkvän har köpt en kamera till mig i tidigare present :) han är så undebar <3
Så nu kommer det komma nya kort hoppas vi på ;) för nu kan jag ju knäppa kort ;D.
min försylnig börjar släppa men jag har så ont i örnen så nu jäkla skit!
Jocke spela match igår och dom van med 2 - 0 :), han gjorde illa foten med så i morse kunde han nästan inte gå :/ men han linda foten, hoppas det blir bra snart tanken på att han inte kan vara lugn en sikund ;) haha.
Ska ut till min kusin Dennis idag med mamma och hjälpa till har jag ju lova :). Tar med kameran och knäpper kort på allt ;) så det kommer upp på bloggen antigen ikväll eller i morgon :).

 så söt älskling ;) haha

Jag förstår inte hur man kan göra så !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0