26 augusti 2009 onsdag

Jag och min syster skulle kolla på män som hatar kvinnor men den kommer ut idag såg vi när vi kom upp till affären igår SMART :P så jag åkte med fred ner till gårn och träffa min tuttis och Karro :) och flera trevligt :). Vi hade ett litet tjej snack ;) alltid lika roligt tycker jag faktist. Tjejer ska ju ställa upp för varandra eller vad säger ni?
Sen så hörde vi att det var bråk ;) så då var vi tvugna att dra dit, men det var inge kul där ju :O så jag dryga mig bara :D alltid lika roligt. Sen så kom polisen och prata med oss :P sen drog jocke och jag hem jag var på bra humör som bara den ;D så kunnde inte somna sa jag men jag somna när jag hade ätit min macka (a) :P haha.
Idag vet jag inte vad jag ska göra.

jag älskar min bästa Joachim :)



Kommentarer
jennytuvesson

"Tjejer ska ju ställa upp för varandra eller vad säger ni?"



ja de ska dom. därför är de dålig stil när dom inte gör de och bara skiter i än, tycker inte du de?

2009-08-28 @ 14:58:35
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0