21 augusti 2009 fredag

Jag har gått i skolan och det känns helt undebart faktist lärarna är super duktigt och jag tycker om dom jätte mycket redan om jag ska vara ärlig :). Nu ska jag gå måndag , tisdag sen är jag ledig tills jag hittar en praktik plats jag vill vara på :) vet inte vad jag är riktigt sugen på en :) men scrap butiker är roliga :) men vet inte en riktigt jag tänker på saken:). Jocke min bästa kille ska spela match med a-laget idag :) och han är super glad över det och jag är stolt över honom RIKTIGT stolt. Han är så duktig i fotboll ju :). Han är på väg hem nu med och jag håller på och tvättar och gör lite fint hemma :) sen så hängde jag upp jockes fotbolls grejer sen igår för han var så lat och sket i det i går och det lukta illa om det iag vill jag lova :O haha. Jag håller på med scrap inte på datan längre utan själv :) börja med det igår och det är super kul men klurigt måste jag få säga. Håller på och gör en bok om Moa nu :) och en om jocke och mig <3.

Idag äre en super bra dag :) jag vet inte varför men det är undebart iallafall :)
( ska säga ochså att jag har öka min dos i medecinen som jag äter )

Aldrig ska jag släppa taget om min bästa Joachim <3


Kommentarer
Agnierszka

Hej Bruden .

Så härligt att höra att de funkar så bra för dej o att du tycker de är roligt i skolán,

Härligt att läsa dina rader känner som om att du mår ganska bra nu du GILLAR JAG.

Kramar Agnierszka finns här om du undrar över något.

2009-08-24 @ 14:58:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0