17 augusti 2009 Måndag

Idag äre sista dagen på sommarlovet :) tycker det är rätt skönt faktist, så man får någe ordnig här i livete som Jossan sa ; så man inte går och lägger sig sent och går upp sent ;). Jag är skit nervös om jag ska vra ärlig (a) men det känns som om det kommer gå bra men jag är endå skit nervös Mamma ska med första dagen känns riktigt skönt faktist. Hoppas det går bra för älsklingen min med :) ska stötta han så han klarar skolan nu :) tror han kommer klara det riktigt bra :).
Jag är så glad att det finns människor som förstår mig :).


Jag älskar min Joachim mest i värden!! <3



Kommentarer
Anonym

Hej tjejen hoppas att du mår bra å att medicinen börjar göra sitt,

Hoppas de gick bra i skolan i dag me ;)

Kram tänker på dej ,

2009-08-18 @ 22:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0