8 april 2009 onsdag

Aldrig i helvete att jag kommer att lämna Viktor, han och jag kommer alltid att ha en speceill relasjon såäre bara. Ingen kan förstöra allt vi gått igenom allt tråkigt och allt roligt vi gjort. Det är så det är vi pratar inte längre så mycket men vi vet endå var vi har varandra. Ex är ex ja det håler jag verkligen med om MEN det Viktor och jag var med om det är inte alla som är med om sont, därför kommer vi alltid att ta en speciell relasjon. Jag kommer alltid att minnas dig vad som en händer kommer jag det, alltid kommer du att finnas i mitt hjärta.
Jag fattar inte att folk säger att Viktor och jag inte kan umgås för ex är ex jag tar inte Viktor som ett ex helt faktist..


Kommentarer
Anonym

kom över honom... snälla!

han vill inte ha dig, och du han är inte värld dej heller efter allt! det är bara att inse att ni inte är menade för varandra!

2009-04-08 @ 12:52:26
bloggaren

Jasså, synd att han tycker om mig som kompis då ;) haha. Vi kommer alltid att vara speciella för varandra!

2009-04-08 @ 12:58:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0