6 april 2009 måndag

Jag vet inte vad det är med mig just nu, men jag deppar snart sönder nu igen :@ jag hatar verkligen att känna såhära. Jag vill ju bara ha min jävla medecin som kan hjälpa mig komma ifrån det hära skiten :(. Jag skulle vilja setta mig ner och bara grina har en stor klump i magen. Jag förstår mig verkligen inte på mig själv :( jag skulle vilja göra det som alla andra gör. Jag är fan inte som alla andra inte någon stans ju, jag förstår att folk inte vill umgås med mig i mellan åt och att andra inte tycker om mig alls ja. För jag har något fel känns det som :( när jag vell behöver en människa så har den inte tid med mig. Iners inne vill jag bara ha den personens hjälp men den personen vill verkligen inte ha något med mitt liv att göra verkar det som? Har jag fel? Varför kan ingen ha svar på det jag undrar om..
Mag kännslan säger bara,
kräv ner dig!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0