27 april 2009 måndag

Sitter i min soffa just nu, vakna 7 i morse och då tänkte jag att jag inte skulle gå och sova igen och det gjorde jag inte heller jag börja städa ;) och nu har jag städa mit rum klart :) det vart fint :) och så har jag ätit frukost och plocka ur diskmaskin :D och en maskin tvätt ligger i ochså ;) jag känner mig så nyttig idag :) ska nog ta 12;05 bussen till stan ska till doktorn och få medecin idag :).
Jag mår faktist jättre bra :) länge sen jag mådde så hära bra så härlig kännsla tycker jag.
Kärlek är bra härligt, Min Joachim är bäst <3

Jag har inte glömmt bort mina vänner aldrig att jag skulle göra det, dom är så otroligt bra alla mina vänner :).

& Jenny tuvesson är min bästa vän!


Kommentarer
jennytuvesson

va ? jag ? din bästa vän ? nej menar du de !? :D ååh vad öycklig jag blir ^^ haha <333

2009-04-27 @ 20:24:36
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0