21 april 2009 tisdag

Idag vakna jag av attt Jimmie skicka sms till mig och jag kunde inte somna om så jag tänkte väcka söta Jocke :) och han vakna tror jag ;) för han kom till mig. Sen åkte jag till skolan dom gick och gjorde något annt, sen har vi bara haft roligt idag :). Kvällen var vi på gårn och hade det riktigt roligt :D Jenny kom till björklinge idag med ;D jipppi i helgen ska jag nog vara med henne, och såklart Jocke och alla roliga :D.

nu orkar jag inte skriva i bloggen mera,
jag mår bra idag med :)

 VI ÄR DOM BÄSTA! <3


Kommentarer
jennifer

vad är det du klagar över om att jag inte behöver dig för att jag har de kul med mina kompisar:O

som du ser nu mår du ju jätte bra vilket är jätte bra men klaga inte på mig carro för du har inte hört av dig till ett skit och förmodligen kommer du inte göra det, kul att du mår bra igen .

:D

2009-04-23 @ 13:27:30
Anonym

Så dåligt, haha.

Du ska bara veta hur mkt skitsnack det går om dig, även folk som står dig sjukt nära pratar en jävla massa kan jag säga dig gumman.

Nej jag ska inte ha någon kille, killar är skit, jag klara mig mkt bättre utan dom. haha bullshit, eller det här mellan dig och jocke eller va han heter är kanske ochkså bara fejk som allt annat?

2009-04-26 @ 02:13:49
Anonym

Båda har grisnäsa, hahahhaha

2009-04-26 @ 02:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0