2 april 2009 torsdag

Idag vakna jag tidigt och jag gick upp vid 10 tiden :) sen fixa jag mig och så, sen kom syster min hem och då åkte hon och moa med till stan :) jag gick och träffa söta Tessi :D. Sen kom undebara Daniel till stan och gick med oss. Sen så skjusa mamma min mig till min nya psykolog det så otroligt bra :) ska fortserra träffa henne faktist :). Sen kom mamma och hämta mig och jessica, mamma, jag och moa åkte till max och åt ;) sen hem, och jag tog moppen en runda i björklinge men det var värdelös :P så jag åkte hem till data helvete .. Undebar bart väder idag med :D



Kommentarer
nathalie

hej. verkeligen fint väder idag.



följ gärana min blogg. säg till så följer jag din <3

2009-04-03 @ 18:43:43
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0