21 oktober tisdag

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG PÅ FOLK !!!!!!!!!!! VAFAN LIDER FOLK AV ?
JAG GÖR FEL PRECIS HELA TIDEN! KAN INTE FOLK BARA SLUTA NÅGON GÅNG???????????????
JAG SKULLE LÄTTA KUNA GÅ OCH DÖ, JAG KÄNNER ATT INGEN SKULLE SAKNA MIG. JAG SKITER I OM NÅGON SKULLDE DET NÄR JAG MÅR SOM JAG GÖR FAKTIST. JAG FATTAR INGENTING JAG ÄR VÖRDELÖS JAG ÄR INGEN BRA KOMPISAR JAG ÄR FALSK, VAFAN MER ÄR JAG????? ALLT FELL SOM GÅR ÄR JAG VERKAR DET SOM. FITTA PÅ VÄRDEN......................................................... VAFAN FINNS JAG FÖR? VAFAN GÖRA JAG MER EN MISSTAG OCH FEL?
CP-STÖRD DAG

HEJ DÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
karoliné

ÄLSKLING, du vet hur jävla mycket du betyder för mig och att jag älskar dig så grymt mycket! du är min bästa vän och lyssnar alltid på mig och hjälper mig alltid när jag behöver. och när jag vill prata med någon så kommer jag alltid till dig för jag vet att du är den som bryr dig mest.

jag gör allt för dig, jag ska stå vid din sida i vått och tort för att få dig att må så bra som möljigt!

ring när du vill, skicka sms så ringer jag upp, vad som helst, jag finns alltid här för dig älskling!



alltid du och jag caroline pettersson, alltid!

2008-10-21 @ 18:35:05
URL: http://lillbarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0