29 november lördag

Igår så var jag inte i skolan försov mig :P haha. Så jag var hemma helda dagen tvätta diska städa och greja :P. Sen kom min älskade vän Hanna över :D som vanligt :D men det är alltid lika roligt och trevligt att vara eller träffa henne :D. Sen så tänta vi oss lite ;) Sen kom Daniel :D:D:D:D inte träffa han på hur länge som helst, han gör mig så otroligt glad :). Si vi var hos mig ett tag sen åkte vi till gårn, ( as tråkigt där) Sen så stängde det 11 så då åkte vi in till stan med Daniels kompisar :) och dom åt på max. Sen åkte vi till björklinge igen och hem till gustafsson där dom sat och drack som vanligt haha. Sen var klockan halv 2 och Hanna och Jag åkte hem till mig eller Daniel skusa hem hos :) Så då drack Hanna och jag te som vanligt :) och prata och hade det mysigt, Sen insåg vi att klockan var kvart över 2 OJ :O kanske borde sova JA ;) så hon gick hem och jag la mig och skicka sms till Daniel :).


Idag vakna jag hade mens verk hatar det!! Gick upp och åt och fixa mig :) sen kom Anette och hämta mig så nu sitter jag hemma hos Pappi och dom :) trevligt.
Och Daniel ska till motorgården ikväll så blir inte att träffa han :(. Jag ska vara med min andra halva som man kan säga ;) HANNNNA :D. Undra vad vi ska göra, någon som vet något roligt som händer ikväll ? :) Hör av er till mig eller Hanna då :D .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0