25 november 2008 tisdag

Jag har haft en ganska så rolig dag idag :D första dagen på riktigt jäkla länge vill jag lova er. Tack Malin, Tomas och Jimmy :D

Börja med att jag har sovit hela natten :D inte vakna en enda gång JIPPPIE :D sen så kläda jag på mig klockan var då halv 10. Mamma och jag åkte till skolan och hade möte ( IDIOT SKOLA ) Jag tycker det inte gick bra men ajaa jag orkar inte bry mig om den skolan längre dom gör inget rätt åt mig.
Sen så ringde Malin Kusin mig och sa att hon var ledig och fråga om jag ville följa med till stan, och stor handla med Tomas och henne :) Självklart sa jag. Så vi åkte till stan med bussen 12;10 vi gick och fixa Malins föter sen kom Tomas och hämta oss :) vi åkte och handal. SKIT KUL hade vi :D. Sen när vi ska åka hem så ringer Tomas ena bror och säger att han åkt i diket :P och att vi ska komma dit, Vi åkte dok ditt men när vi kommer så har dom kommit upp så då åkte Tomas andra bror med ;) Jimmy :D Så hela familjen var med då haha :). Så vi åkte hem packa upp allt Malin gjorde mat vi åt sen köpte (bror) Jimmy en bil. Vi åkte till stan och (pappa) Tomas köpde även en bil idag han med ;) så nu kan vi åka på semester ;)..


TACK FÖR EN ROLIG DAG :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0